czwartek, 15 czerwca 2017

HOLIKA HOLIKA Sweet Cotton Pore Cover Powder (Gudetama Edition) 6.5g


HOLIKA HOLIKA Sypki puder matujący w podręcznej wersji do torebki edycja limitowana Gudetama

Opis produktu ze sklepu internetowego:

Produkt zawiera ekstrakt z bawełny oraz cukier, które regulują wydzielanie sebum i zmniejszając świecenie się cery. Po nałożeniu rozszerzone pory oraz drobne zmarszczki są mniej widoczne
Puder jest drobno zmielony, przezroczysty dlatego nadaje sie do każdego koloru cery, idealnie stapia się ze skórą, nie bieląc jej
Po aplikacji makijaż trzyma się wiele godzin, nie spływa z twarzy, nie warzy się i nie zostawia plam.
Puder można stosować również na włosach ( jeśli przetłuszczają się u nasady ), a także na zgięciach łokci.


Moja recenzja:


Na puder natrafiłam kupując cushion w sklepie internetowym jolse.com . Zaciekawiona informacją o produkcie jak również ciekawą oprawą graficzną bez wahania wrzuciłam produkt do wirtualnego koszyka.

Nie spodziewałam się cudów, bo z doświadczenia wiem, że piękne opakowanie może oznaczać totalną porażkę kosmetyczną wewnątrz ślicznego produktu. Po otwarciu wieczka ukazał się fascynujący "obrazek " jajeczka odwróconego pupką w naszą stronę ^^ 


Rozbawiona tą maleńką naklejką, która zabezpieczała puder przed wysypaniem w transporcie , postanowiłam, że ją zachowam i przykleiłam ją na spód wieczka :) 

Puder posiada miękką i wygodną gąbeczkę, która idealnie nakłada produkt na twarz czy włosy. Całe opakowanie jest malutkie i mieści się w dłoniach. Jego średnica to zaledwie 5,5 cm, także jest świetnym produktem do torebki.
Do pełni szczęścia brakuje w nim jeszcze lusterka na wieczku ( róż z serii Gudetama posiada lusterko, a jest równie malutkie ), ale i tak uważam, że produkt nie ma sobie równych. 


Moja gąbeczka zmieniła już nieco kolor na kremowy ( często aplikuję puder prosto na cushion , więc delikatnie się przebarwiła ), jednak można ją spokojnie prać i czyścić. 

Sam puder to miękki i bardzo sypki talk przypominający cukier puder. Zawiera ekstrakt z bawełny, z cytrusów oraz cukier. Jego delikatny kwiatowo-cukrowy zapach nie jest zbyt mocno wyczuwalny po aplikacji, jednak w samym opakowaniu pachnie obłędnie. Cukierki, wata cukrowa i lemoniada w jednym ! 



Puder ma właściwości wygłądzające, nawilżające i regulujące sebum ( idealny naturalny mat ), już dawno kosmetyk nie zrobił na mnie, aż tak dużego wrażenia. Mogłabym pisać o tym produkcie jeszcze długo, bo jest moim hitem kosmetycznym. Nie dość , że idealnie matuje cerę , nie wysuszając jej, a przy okazji sprawiając, że cera jest kładka jak kaszmir ! Wielkim plusem jest możliwość zastosowania gąbeczki również na włosach. Bardzo często przetłuszczają mi się włosy u nasady, delikatne muśnięcie gąbeczką z pudrem w okolicach czoła i przedziałka wystarczy, aby włosy zostały odświeżone do końca dnia. Szczególnie przydatna sprawa na wakacjach, kiedy chcemy poprawić twarz i fryzurę po plaży, zanim wyjdziemy na miasto. 


Puder jest biały i bardzo delikatny od ręki się wchłania pozostawiając skórę aksamitnie miękką i zmatowioną. Delikatnie rozjaśnia twarz, ale nie bieli. 

Plusy produktu w skórcie:

- piękne i poręczne opakowanie
- słodki dziewczęcy zapach
- aksamitna konsystencja 
- wygładza 
- reguluje sebum
- idealny mat przez cały dzień
- ( można stosować na twarz, ciało i włosy ) 
- miękka wygodna gąbeczka 
- przedłuża trwałość makijażu

Minusy
- brak 

Absolutnie uważam, że to produkt bardzo uniwersalny i bardzo potrzebny w każdej kobiecej kosmetyczce. Szybko usunie nadmiar sebum i odświeży nasz wizerunek :) Urocze opakowanie zachęca do zakupu. 

Uwaga : puder nie posiada lusterka, otwiera się poprzez odkręcenie wieczka 

Opis na opakowaniu jedynie w języku koreańskim

Cena produktu na ebay.pl : 25-30zł 

Produkt niedostępny na jolse.com, jednak na ebay.pl można go już kupić od 25zł z bezpłatną wysyłką do PL. 

Moja ocena : 5/5
Mój kosmetyczny hit!

3 komentarze:

  1. Takie śliczne opakowanie! Świetna recenzja- jak zwykle. Cieszę się, że produkt się spodobał. Właśnie poszukuję dobrego pudru i chyba znalazłam ideał ;)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest cudowne:)) W Seulu koleżanki nazywały mnie właśnie tym jajeczkiem, bo po całym dniu zwiedzania wyglądałam jak to żółtko i leżałam w pozycji jajka na łóżku, dostając przydomek żółtko gudetama. Sam produkt to idealny dodatek do naszych bb, cushion czy podkładów. Zapewnia idealne wykończenie makijażu. Używałam go także samego, jedyne czego nie ma to nie nadaje kolorytu jak cała reszta pudrów. Ma za zadanie pozbyć się nadmiaru sebum, więc jest świetnym kompanem do poprawy makijażu w ciągu dnia i idealnego matu bez świecenia.

      Usuń
    2. Jako Gudetama musiałaś wyglądać przeuroczo ;)Przekonałaś mnie- teraz już muszę go kupić

      Usuń