sobota, 24 czerwca 2017

HERA NEW UV MIST CUSHION ULTRA MOISTURE SPF34/PA++ ROSE VANILLA 17


Informacje o produkcie:

Intensywnie nawilżający, odżywczy cushion, zapewnia długotrwałe nawilżenie na skórze.
Wzmocniony długotrwały efekt nawilżający.
Wosk utrzymuje składniki nawilżające stabilizowane technologią nawilżania i zapewnia długotrwały efekt nawilżający. Zawiera wyciąg z fasoli szparagowej rosnącej na jałowym gruncie, aby pomóc skórze w uzyskaniu elastyczności i nadać cerze niesamowitą miękkość.




Cushion jest dostępny w czterech odcieniach, ja wybrałam odcień 17- Rose Vanilla.


Opakowanie jest dużo większe od cushion Innisfree jaki również używam. 



Napis HERA na górnym wieczku opakowania jest osadzony w ciekawy sposób. Wygląda jakby wisiał nad całym tłem, co daje lekki efekt 3D. Cushion otwieramy poprzez naciśnięcie specjalnego guzika na dole opakowania .


Delikatny puff ( gąbeczka ) z napisem HERA jest antybakteryjny i higieniczny. Nie przyczepiają się do niego cząsteczki kurzu. Puff jest bardzo delikatny i doskonale nakłada cushion pokrywając całą twarz równomiernie, bez powstawanie grudek. W porównaniu go gąbeczki marki Innisfree wypada dużo, dużo lepiej. 

Sam cushion jest bardzo dokładnie zabezpieczony. Nie ma mowy o wylaniu produktu co miało już miejsce w kilku produktach jakie testowałam. Można więc śmiało pakować go do wakacyjnej kosmetyczki, czy torebki nie obawiając się rozlania. 

Cushion kupiłam w sklepie jolse.com . HERA jest marką z wyższej półki, która w samym Seulu ma jedynie kilka sklepów stacjonarnych, w nieco bogatszych dzielnicach. Za cushion zapłaciłam niemało, ponieważ na nasze PLN wyszło 185zł. W samej Korei koszt tego produktu to okolice 150zł. 
W tej cenie mogłabym kupić 2-3 inne podkłady w kompakcie, lecz jeśli mam patrzeć na jakość i trwałość w kwesti kompaktów , wolę kupić jeden, a porządny. 


Cushion jest niesamowicie delikatny i pachnący, po nałożeniu na twarz skóra jest miękka i nawilżona. Uwielbiam to uczucie ! Dokładnie wygładza i lekko rozświetla twarz ( efekt pół-mat ). Nadaje się do każdej cery. 

Sam odcień wybierałam bardzo długo. Jako, że nie miałam okazji zapoznać się z nimi w Seulu, bo wtedy nie wiedziałam, że zdeycduję się na HERĘ, musiałam strzelać w ciemno.
Wybrałam odcień ROSE VANILLA , ponieważ obawiałam się, że 13 będzie dla mnie zbyt żółta i za jasna. Mimo, że jestem dosyć blada , w związku z okresem wakacji i słońcem zdecydowałam się na nieco cieplejszy odcień wchodzący delikatnie w pudrowy róż, który obecnie do mojej muśniętej słoneczkiem twarzy pasuje idealnie.

Mój typ cery : mieszana 

Cushion świetnie sobie radzi z nawilżeniem przesuszonych partii na twarzy, jak również ze zmatowieniem strefy T. 




Cushion idealnie stapia się z cerą dając naturalny efekt, z początku bałam się , że będzie bardziej kryjący od LANEIGE, a nie chciałam mieć efektu lekkiej maski na twarzy ( zapoznałam się właśnie z z takimi opiniami w internecie ) przypomnę , że zamówiłam wcześniej cushion LANEGIE ale koniec końców paczka z Korei do mnie nie dotarła i sprzedawca zwrócił pieniądze. Pomyslałam, że to znak, żeby nie kupować go ponownie i postanowiłam kupić HERĘ.

HERA nie jest jednak mocno kryjąca, delikatnie wygładzi cerę, ale nie ma zbyt mocnego efektu krycia. Jej zadaniem jest nawilżyć twarz, lekko zmatowić i wygładzić. Jeśli szukacie cushion z dużo lepszym efektem krycia polecam serię THE FACE SHOP i cushion, który niedawno recenzowałam. 

Ciekawa uwaga : Cushion bardzo dobrze trzyma się na twarzy, nawet podczas ciepłych dni kiedy rozmawiamy przez telefon, nie pozostawia śladów na ekranie naszego smartphona.


Plusy produktu :
- świetna antybakteryjna gąbeczka "puff"
- piękne opakowanie
- ważność : 12 miesięcy od otwarcia 
- trwałość do 12h 
- można trzymać w temperaturach od 10-30 stopni celcjusza 
- wydajny 
- głębokie nawilżenie i odżywienie skóry
- nie daje efektu "błyszczącej twarzy " co w moim wypadku jest jak najbardziej na plus 
- nadaje lekki naturalny półmat 
- kwiatowy zapach 
- w opakowaniu zapasowy hermetycznie zapakowany refill

Minusy:
- brak 

Cushion jest naprawdę wydajny. Stosuję go od marca i jeszcze mam połowę produktu + zapasowy REFILL. Jedyną jego wadą jest cena. Nie każdy pozwoli sobie na wydanie niemal 200zł na podkład w kompakcie. Jednak mimo wszystko jest warty swojej ceny i doskonale spełnia wszystkie obietnice producenta. 


Z pewnością zabieram go ze sobą na wakacje , ale dokupię jeszcze piankę SPF50 dla lepszej ochrony , ponieważ filtr SPF34 , który zawiera sam cushion jest zbyt słaby, kiedy jedzie się do ciepłych krajów lub przebywa się dłużej niż 4 godziny na pełnym słońcu bez kapelusza. 

nałożony podkład HERA odcień 17 + tusz do rzęs ( bez korektora, bazy i pomadki )

Moja ocena : 5/5 
Produkt możecie kupić na ebay.pl jednak polecam zakup w sklepie jolse.com aby mieć pewność, że kupujecie oryginał ( wydając taką kwotę ). 

AKTUALIZACJA:

DODANE ZDJĘCIA BEZ MAKIJAŻU ORAZ PO NAŁOŻENIU HERY CUSHION

Kliknij aby powiększyć

2 komentarze:

  1. Czyżby to był ideał czy się mylę? *.* Niestety cena sprawia, że muszę na niego jeszcze dłuugo poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto też szukać promocji :) obecnie kupiłam cushion LANEIGE za 107zł gdzie zwykle chodzi po 150zł.

      Usuń