środa, 13 lipca 2016

TONYMOLY Panda's Dream So Cool Eye Stick - krem pod oczy w sztyfcie


Opis produktu:

Krem pod oczy w sztyfcie z efektem chłodzącym. Nawilża skórę pod oczami i wygładza drobne zmarszczki, zawarty w składzie ekstrakt z bambusa rozjaśnia cienie pod oczami.

Jak używać:

 Posmarować od wewnątrz na zewnątrz uprzednio oczyszczoną skórę pod oczami. Delikatnie wklepać kosmetyk palcami aż do wchłonięcia. Stosować w zależności od potrzeb.

9g

Moja recenzja:

Na początku zaznaczę, że nie zakupiłam tego sztyftu pod oczy dla opakowania, chociaż wygląda rozkosznie. Zanim zdecydowałam się na jego zakup sporo poczytałam. Szukałam klasycznego kremu pod oczy, który będzie działał kojąco na zmęczone od pracy przy komputerze oczęta. 


Panda była już dostępna w naszych sklepach Sephora w okolicach 49zł , ale zdecydowałam się na ściągnięcie jej z Korei ze względu na dużo niższą cenę ( zapłaciłam 25zł ). Po 2 tygodniach oczekiwania na paczkę, moje zwierzątko przyleciało. 


Krem jest poręczny i mieści się w dłoni. Można go z powodzeniem zabrać do torebki i mieć przy sobie, chociaż jeśli macie w ciagu dnia nałożony makijaż ( podkład lub bb ) nie polecam używania sztyftu , bo może wam się makijaż po prostu "zważyć" pod oczami. 


Sztyft jest zamknięty specjalną ochronną nakrętką aby nie dostawały się do niego drobinki kurzu, a także aby produkt nie wysychał . Polecam więc zachować osłonkę. 


Swój sztyft jako, że obecnie sporo czasu spędzam w domu i nie wykonuję codziennego makijażu używam dość często od 2-5 razy dziennie, w szczególności kiedy spędzam sporo czasu przy komputerze, a temperatura na dworze przekracza 30 stopni :) 


Sztyft jest w kolorze błękitnym i pachnie obłędnie ! Morsko- kwiatowe nuty mieszają się z orzeźwiającym zapachem bambusa i cukierkami "ice". Po nałożeniu kremu pod oczy nie czujemy zapachu, sprawdzi się więc u osób, które nie tolerują perfumeryjnych kosmetyków. 


Sesja zdjęciowa była robiona dzisiaj, także można śmiało ocenić, że krem jest bardzo wydajny ( pozostało ponad 85% sztyftu ). Przy moim częstym stosowaniu to naprawdę dobry wynik. 


Po nałożeniu kremu nie mamy uczucia typowego chłodzenia jak przy "chłodzących kosmetykach " jakie znamy z naszych sklepowych półek. To raczej dużo bardziej przyjemne uczucie. Porównuje je do przyłożenia sobie zimnej szklanki wody pod oczy :) . Nie ma uczucia mrowienia, co akurat jest dla mnie plusem. Kojące efekty chłodzenia sprawiają, że czuję się dużo lepiej, w szczególności kiedy w pokoju jest duszno od nagrzanego dachu . 


Plusy produktu:
- delikatne uczucie chłodzenia ( niesamowite, że sztyft cały czas jest zimny w dotyku ! ) 
- po 2 tygodniach codziennego stosowania rozjaśniły mi się cienie pod oczami
( mam niewielkie cienie pod oczami spowodowane długotrwałym siedzeniem przed komputerem )
- krem doskonale nawilża i wygładza skórę pod oczami
- można go używać do woli 
- prześliczne opakowanie 
- uzależniający zapach 
- koi opuchlizny i łagodzi 
- wygodne stosowanie ( sztyft do smarowania ) 
- wydajny 
- tani w stosunku do jakości ( ok 25zł ) 

Minusy produktu:
- brak 

Podsumowując,to  idealny krem na wiosnę i lato. Świetnie sprawdza się jako dodatek do codziennej pielęgnacji. Koi , nawilża, wygładza i rozjaśnia przy czym ma naprawdę słodkie opakowanie. Dla mnie jako klasyczny kosmetyk, od którego nie oczekuję więcej niż nawilżenia i chłodzenia na 5+


Moja ocena 5/5



Produkt dostępny na ebay.pl 

co dwie pandy to nie jedna:) 

10 komentarzy:

  1. Hahahah ja akurat chcę go kupić dla opakowania xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety go nie polubiłam, dla mnie rozjaśnienie jest słabe :( O niebo lepiej działa u mnie Kracie Wrinkle Eye Cream (nie pamiętam pełnej nazwy), ale to juz indywidualna kwestia.

    Mimo to, najlepszym elementem tego kosmetyku jest dla mnie jego wygląd haha. Aż mnie ciągnęło do ich kremów, ale się powstrzymałam haha.

    // glowa-w-japonii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem rozjaśnia raczej cienie, które powstają ze zmęczenia. Na worki pod oczami nie zadziała zjawiskowo. Raczej w większym stopniu działa kojąco i nawilżająco. Będzie dobrym kosmetykiem uzupełniającym krem pod oczy z wyższej półki.

      Usuń
  3. Wygląda przepięknie i chce się go mieć dla samego opakowania, ale czytałam że nie specjalnie się sprawdza niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś szuka klasycznego kremu pod oczy "uzupełniającego" , który właśnie koi i nawilża to będzie zadowolony z efektów. Jednak jeśli szukasz kremu typowo przeciwzmarszczkowego lub na mocne cienie pod oczami to może okazać się za słaby bo to po prostu zwykły chłodzący kremik. U mnie się sprawdza bo szukałam czegoś lekkiego do częstego stosowania.

      Usuń
  4. Szczerze jestem trochę przybita tym co tu przeczytałam ponieważ kupiłam dzisiaj w sephorze pandę i wszyscy mówili ze dobrze działa, chodzi mi głownie o worki pod oczami, w dodatku jest to moj pierwszy krem pod oczy :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką wersję pandy posiadasz? Jest Cool i Brightening, Cool nie działa na worki pod oczami jak opisuje w recenzji, nie wiem jednak jak sprawdza się Brightening, który pewnie ma działanie rozświetlające i rozjaśniające cienie i worki. Jeśli się nie sprawdzi polecam krem pod oczy, ze SKINFOOD Mleczko Pszczele.

      Usuń
  5. Na jakieś stronie zakupiłaś tą pandę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie jolse.com, ale na ebay.pl u sprzedawcy roseroseshop możesz również zakupić oryginalny.

      Usuń