środa, 8 czerwca 2016

SKIN79 Pearl Luminate Brilliant Deep Cleanser - Żel do mycia twarzy


Opis produktu: 

Perłowe rozświetlenie połączone z głębokim nawilżeniem, to wszystko znajdziemy w najnowszym,
luksusowym żelu oczyszczającym z wyciągiem z pereł AKOYA.
Linia Pearl Luminate zapewnia efekt rozjaśnienia skóry, daje natychmiastowe uczucie nawilżenia,
wyciąg z pereł silnie regeneruje skórę, a także daje przyjemne uczucie gładkości.
W bardzo bogatej formule mieści się aż 50 naturalnych składników, w tym ekstrakty i oleje z kokosa, kamelii, pomarańczy, ryżu, sezamu, eukaliptusa, migdała i wiele innych...
więcej o produkcie na stronie SKIN79

Pojemność : 100ml

Moja recenzja:

Jakiś czas temu poszukiwałam wszystkich produktów do pielęgnacji twarzy ( olejek, żel, peeling, toner, krem, maseczki ). Jako, że dopiero robię duży krok ku azjatyckiej pielęgnacji poszukiwałam czegoś co przekona mnie, że moje ciężko zarobione pieniądze nie zostaną wyrzucone w błoto. 


Na specjalnej grupie społeczności facebook poświęconej azjatyckim kosmetykom polecono mi właśnie ten żel. Co mnie przekonało ? Zależało mi aby po umyciu twarzy nie czuć efektu "ściągania" oraz mieć pewność, że dokładnie oczyściłam i nawilżyłam cerę przed następnym krokiem pielęgnacyjnym. Po opisie produktu wydawało się, że wszystkie moje warunki zostaną spełnione. 

Kiedy przyszedł mój zamówiony żel pierwsze na co zwróciłam uwagę to innowacyjne i piękne opakowanie. Buteleczka z aplikatorem została tak pomysłowo zrobiona, że jestem pewna iż kosmetyk się nie zmarnuje ( żel jest wyciskany aplikatorem od góry, a od dołu specjalna nakładka wypycha go ku górze ) Dodatkowo żel został ozdobiony liczną ilością perełek ( kuleczki nasączone w środku olejkami ), które po naciśnięciu pompki zwykle wypadają już przecięte i bardzo dokładnie rozprowadzają się na całej twarzy. W kontakcie z wodą powolutku się rozpływają. 


Perełki lekko połyskują, ale kiedy aplikujemy żel na twarz "brokat" znika, także możecie być pewni, że wasza cera nie będzie iskrzeć jak Edward w filmie Zmierzch. 


Żel jest bardzo wydajny ( aby oczyścić cerę wystarczy jedna aplikacja do max dwóch przy użyciu pompki ). Używam go rano i wieczorem myjąc nim całą twarz ( również oczy i usta ). 


Mój sposób użycia: 

Na suchą twarz aplikuję żel i dokładnie rozprowadzam wykonując delikatny masaż. Opłukuje ręce wodą i ponownie delikatnie masuję twarz ( jeśli zmywam makijaż z oczu i ust zwracam większą uwagę aby dokładnie zmyć tusz z rzęs ). Na koniec nalewam wody do dłoni i dokładnie zmywam cały produkt. To chyba moja ulubiona część, ponieważ kiedy woda spłukuje żel z mojej twarzy mam wrażenie jakbym włożyła ją do jacuzzi ( rozdrobione perełki w kontakcie ze spienioną wodą w moich dłoniach dają lekki efekt hydromasażu ) 


Po osuszeniu twarzy ręczniczkiem mogę się cieszyć idealnie miękką skórą, która jest naprawdę dobrze oczyszczona ( strefa T nie świeci ), a co najważniejsze nie jest podrażniona . Żel mimo dogłębnego oczyszczenia cery nie uczula i nie szczypie w oczy. Dokładnie usuwa resztki makijażu ( krem bb i tusz do rzęs ). Obietnice producenta są zapewnione. 



Myślę, że w tym wypadku bardzo ciężko będzie mnie namówić na zmianę żelu i przetestowanie czegoś nowego, bo jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Mimo wysokiej ceny uważam, że warto wydać 100zł na produkt, który z całą pewnością stanie się waszym ulubieńcem!


Plusy produktu:
- piękny zapach ( połączenie morskich nut z delikatną kwaskowością ) 
- duża ilość naturalnych ektraktów i olejków 
- dokładnie oczyszcza nie powodując "ściągania"
- twarz aksamitna w dotyku i rozjaśniona
- brak reakcji alergicznych
- można nim myć oczy i usta 
- rewelacyjne i praktyczne opakowanie
- perełki z olejkami ( nie ma nic lepszego ) 

Minusy produktu:
- trzeba się przygotować na wydatek rzędu 100-130zł 


Od siebie mogę naprawdę polecić ten żel. Nie żałuję, że zdecydowałam się właśnie na niego( rozważałam jeszcze zakup pianki ). Myślę, że każda osoba, która go zastosuje ( również mężczyźni ) będzie zadowolona z efektów miękkiej i oczyszczonej cery każdego dnia. 


Moja ocena : 5+/5 




Produkt kupicie w sklepie SKIN79, link poniżej 


9 komentarzy:

  1. Wspaniała i bardzo rzetelna recenzja! Chyba skuszę się na zakup tego żelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Warto go wypróbować, bo nie jest to tylko ładne opakowanie, a faktycznie dobry i wydajny produkt.

      Usuń
  2. Bardzo kusząca recenzja, nabrałam ochoty na zakup żelu. Do mycia twarzy używasz tylko jednego produktu? Czy jak w książce Charlotte Cho najpierw olejek myjący, następnie żel? Mogłabyś podać nazwę grupy na fb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja pomaga w wyobrze :) Obecnie używam tylko żelu. Dlaczego? Bo mój olejek myjący leci do mnie z Korei ( zakupiony tydzień temu na ebay) Także na chwilę obecną stosuję tylko żel myjący. Grupa na fb to : AZJATYCKIE KOSMETYKI: WYMIANA, GDZIE KUPIĆ ITP. ☆

      Usuń
    2. A jaki olejek zamówiłaś? Ja używam obecnie olejek myjący i czarne mydło na zaskórniki, ale jak skończy mi się mydło to chcę wypróbować inny kosmetyk.

      Usuń
    3. Jeszcze jedno pytanie. U jakiego sprzedawcy zamawiasz?

      Usuń
    4. Zamówiłam BANILA CO Clean It Zero Classic polecany przez Charlotte. Obejrzłam sporo recenzji na youtube, także wiem,że dokonałam właściwego wyboru. Kosmetyki kupuje różnie oprócz polskich stron korzystam ze sklepu jolse lub wyszukuje dobrej ceny kosmetyku na ebay.pl Obecnie olejek banila zakupiłam u http://www.ebay.pl/usr/biz-inside , bo miał nawiększą sprzedaż i dobre opinie, pozostałe kosmetyki, które do mnie lecą kupiłam już u innych sprzedawców:)

      Usuń
  3. Obecnie używam żelu z lotosem marki SKIN79 , ale miałam okazję poznać żel opisywany przez Ciebie w formie kilku próbek. Wiem, że na pewno go kupię. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Polecam, bo przy regularnym stosowaniu skóra bardzo ładnie się rozjaśnia i wygładza:)

      Usuń